ریحانه ولی خانی ریحانه ولی خانی ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

ریحانه عمه نرگس

بدون عنوان

1394/10/28 15:12
نویسنده : عمه نرگس
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبر مامان و بابا

میوه ی بهشتی شما هنوز زمینی نشدی می خوام دلنوشته ها و خاطره های قبل و بعداز زمینی شدنت رو تقدیمت کنم نفسم

عزیز عمه ، فرشته کوچولوی خونه ی ما فرشتهفرشتهفرشته، همه لحظه شماری میکنن تا شما به دنیا بیای و بشی عروسک کوچولی خونه ی آقاجون متنظر آخه شما میشی دختر کوچولوی همه ی ما بعد از سه نوه ی پسری ، البته مامان نیره ی مهربونت و بابا مرتضی از همه بیشتر انتظار میکشن تا پا به دنیا بذاری و برات کلی برنامه ها دارن ، البته به ما نمیگنا اما کاملا" مشخصه از ذوقی که از چشمای هردوشون میشه دید

خب عزیز عمه الان شما 5 ماهه که تو دل مامان نیره ای و ما مدام میگیم که خیلی خوب خودشو تقویت کنه تا شما یه عروسک تپل مپلی دنیا بیای  بوسبوسبوس  که ان شاالله اردیبهشت ماه سال 1395پا به این دنیای قشنگ میذاری و  همه ی مارو خوشحال میکنی عروسک خانوم چشمک

حالا از انتخاب اسم قشنگت و مهربونیو قلب رئوف مامان و بابات برات میگم عزیزدلم : مامان بزرگ که هرسه نوه مامانی خطاب میکنن گفته بود که هرکدوم از بچه هاش که اولین نوه ی دختری رو براش به دنیا بیارن دوست داره که اسمشو بذارنمحبت محبتمحبت ریحانه محبتمحبتمحبت  و برای دختر کوچولو  قول داده که گوشواره بخره آرامکه از قضا وقتی مامان نیره و بابا مرتضی بعداز تشخیص جنسیت شما از دکتر برگشتن با خوشحالی اومدن خونه ی آقاجون و گفتن که بچه جنسیتش معلوم شده و تعجبتعجبدختره تعجبتعجب وااااااااااااای خداجووووووون من که خییییییییییلی خوشحال شدم و بعدش مامان نیره و بابامرتضی گفتن که تاااااااااااااازه اسمشم انتخاب کردیم و همه منتظر بودیم که اسم عروسک خانوممونم بگن که یکدفعه بابا مرتضی با خنده ملیح گفت به خاطره مامانی (مامان بزرگ) همون اسمی که مامانی انتخاب کرده رو برات انتخاب کردن به نام جشنجشنجشن ریحانهجشن جشنجشن

 عزیز عمه خیییییییییییییلی دوستت دارم زیبا دوست دارم زودی دنیا بیایو بغلم بگیرمت عروسکم بغلبغل

بغل

بغل

    متنظرمتنظرکی اردیبهشت ماه میاد تا از دختر کوچولومون کلی عکس بگیرم و بذارم تو وبلاگش متنظرمتنظر

راستی عزیز عمه ، مامان نیره خیلی برات دعا و قرآن میخونه و از الان تمام حواسش به شماستا

عزیزدل میخوام برات یه آرزو کنم ......

محبتبرایت رویاهایی آرزو می کنم تمام نشدنی محبت

محبتو آرزوهای پرشور محبت

محبتکه از میانشان چندتایی برآورده شود محبت

محبتبرایت آرزو می کنم که فراموش کنی محبت

محبتهرآنچه که باید فراموش کنیمحبت

محبتبرایت شوق آرزو می کنم محبت  

محبتآرامش آرزو می کنم محبت

محبتبرایت آرزو می کنم که با پرواز پرندگان بیدار شوی محبت

محبتبرایت آرزو می کنم که مقاوم باشی در برابر رکود ، بی تفاوتی ها ، و ناپاکی روزگار محبت

محبتو مهمتر  از همه محبت

محبتآرزو می کنم که خودت باشی محبت

 

اینم عکس بابا مرتضی و امیرمحمد

نظرات (3)

عمه ومامانی
29 دی 94 23:53
سلام انشاالله قدمش خیرو پربرکت،ممنون ازاینکه اومدین پیش ما. پاسخ : سلام دوست عزیییییییییییز ممنوووووووووونم ممنوووووووووووون از دعای قشنگت
نادیا و نرگس
2 بهمن 94 14:49
سلام خدانگهدار او باشه به وبم سر بزن مرسی..... پاسخ : سلام عزیزدلم ممنوووووووووووونم
مامانی گیتا جون
4 بهمن 94 7:57
عزیزم ان شاا...فرشته کوچولوتون به سلامتی به دنیا بیاد پاسخ : ممنووووووووووووونم دوست مهربوووووووووووووووووووووونم بهترین دعایی بود که کردید سپاس فراوان مامان مهربووووووووون